Ak vám Vaše nové Vasky nesedia alebo skrátka nevyzerajú podľa Vašich predstáv, môžete ich samozrejme podľa zákona do 14 dní od prevzatia tovaru.
Tovar je možné vrátiť alebo vymeniť iba v prípade, že je nenosený, zabalený v originálnom obale a nie sú na ňom viditeľné známky používania. Pre rýchlejšie prijatie vráteného tovaru prosím vyplňte Dokument pre vrátenie alebo výmenu tovaru a priložte ho k tovaru. Svoju objednávku môžete vrátiť buď osobne na našich kamenných predajniach v Prahe, Olomouci, Brne, Ostrave, Hradci Králové, Plzni a Zlíne, alebo nám ju môžete zaslať na adresu Vasky trade s.r.o., Vavrečkova 5657, 760 01 Zlín.
V prípade výmeny tovaru platia rovnaké podmienky ako vyššie. Do priloženého dokumentu prosím vyplňte, za aký tovar chcete pôvodnú objednávku vymeniť a všetko nám pošlite na adresu Vasky trade s.r.o., Vavrečkova 5657, 760 01 Zlín.
Možnosť vrátenia aj výmeny zaniká v prípade, že si nechávate Vasky upraviť podľa vlastných požiadaviek, vyrobiť na mieru alebo pri topánkach s iniciálami.
Ak majú Vaše Vasky nejakú závadu, je možné ich za určitých podmienok reklamovať. Reklamácia sa riadi podľa reklamačného poriadku uvedeného nižšie. Ak chcete tovar reklamovať, môžete nám ho doniesť spoločne s vyplneným reklamačným protokolom na jednu z našich kamenných predajní v Prahe, Olomouci, Brne, Ostrave a Zlíne, alebo ho zašlite poštou na adresu Vasky trade s.r.o., Vavrečkova 5657, 760 01 Zlín.
Topánky po prevzatí skontrolujeme a následne vyhodnotíme, či vznikol nárok na reklamáciu. Opraviteľné závady v najkratšom možnom termíne opravíme a Vasky odošleme späť na Vašu adresu na vlastné náklady. O výsledku reklamácie Vás budeme informovať najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie do reklamačného konania.
Zadajte vašu e-mailovú adresu. Pošleme vám e-mail, pre obnovenie hesla.